Jeśli towar nie jest dostępny, sklep niezwłocznie informuje Klienta. Umowy nie zawiera się z osobami niepełnoletnimi. Zwrot możliwy jest wyłącznie w oryginalnym stanie i opakowaniu.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 8 dni roboczych od otrzymania towaru. Zwrotowi nie podlegają produkty rozpakowane lub używane. Koszty zwrotu ponosi Klient. Sprzedawca może żądać odszkodowania za uszkodzenie zwróconego towaru.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, skorzystanie z prawa konsumenta do odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy
Konsument może skorzystać ze swoich praw zagwarantowanych na mocy rozporządzenia UE, składając w tym celu jednoznaczne oświadczenie lub korzystając z niniejszego wzoru oświadczenia, który można pobrać ze strony internetowej, i wysyłając go na następujący adres: 1151 Budapest, Visonta u. 1.; info@cudownalazienka.pl
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Odbiorca: WOOU Ltd.
Adres: 1151 Budapeszt, Visonta u. 1.
Ja/My, niżej podpisany/a, oświadczam/y, że korzystam/korzystamy z prawa odstąpienia od umowy/rozwiązania umowy w odniesieniu do umowy sprzedaży następujących towarów lub świadczenia następującej usługi:
Data zawarcia umowy/data otrzymania:
Nazwa konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów): (tylko w przypadku oświadczenia złożonego w formie papierowej)
Data
-----------------
Ważność oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy
Uważa się, że prawo odstąpienia od umowy zostało wykonane w terminie, jeżeli konsument wyśle swoje oświadczenie przed upływem terminu 14 dni kalendarzowych.
Ciężar udowodnienia, że skorzystał z prawa odstąpienia od umowy zgodnie z niniejszym postanowieniem, spoczywa na konsumentie.
Sprzedawca jest obowiązany potwierdzić oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy na elektronicznym nośniku danych w chwili jego otrzymania.
Obowiązki Sprzedawcy w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta
Obowiązek zwrotu pieniędzy przez sprzedawcę
W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta Sprzedawca zwróci konsumentowi całą kwotę uiszczoną przez niego tytułem świadczenia, w tym koszty poniesione w związku z wykonaniem umowy, w tym opłatę za dostawę, nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym dowiedział się o odstąpieniu od umowy. Należy pamiętać, że postanowienie to nie ma zastosowania do dodatkowych kosztów poniesionych w związku z wyborem innego środka transportu niż najtańszy standardowy środek transportu.
Sposób realizacji obowiązku zwrotu przez Sprzedawcę
W przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy Sprzedawca zwróci konsumentowi należną mu kwotę w taki sam sposób, w jaki konsument dokonał płatności. Na podstawie wyraźnej zgody Konsumenta Sprzedawca może dokonać zwrotu w inny sposób, jednak Konsument nie może zostać obciążony w związku z tym żadnymi dodatkowymi opłatami. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie wynikające z podania przez Konsumenta nieprawidłowego i/lub niedokładnego numeru rachunku bankowego lub adresu pocztowego.
Dodatkowe koszty
Jeżeli konsument wyraźnie wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W takim przypadku jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy do wysokości podanych ogólnych stawek za wysyłkę. Prawo odstąpienia od umowy możesz zrealizować, składając pisemne lub ustne powiadomienie przed dostawą produktu. Możesz to zrobić w ten sam sposób po dostarczeniu przesyłki, w tym samym momencie, w którym dokonujesz zwrotu produktu. Zgodnie z prawem, w przypadku odstąpienia od umowy zakupu towaru, część kosztów przesyłki (dostawy lub zwrotu) pokrywa kupujący!
Prawo zatrzymania
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem kwoty należnej konsumentowi do chwili otrzymania przez konsumenta towaru z powrotem lub do chwili udowodnienia przez konsumenta ponad wszelką wątpliwość, że go odesłał; bierze się pod uwagę wcześniejszą z dwóch dat. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
W przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy przez konsumenta
Zwrot produktu
W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy, zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru towaru. Zwrot uważa się za dokonany w terminie, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu.
Poniesienie kosztów związanych ze zwrotem produktu
Konsument ponosi koszty zwrotu towaru. Zwracany produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy.
Odpowiedzialność konsumenta za amortyzację
Konsument ponosi odpowiedzialność za jakiekolwiek zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.